Kamis, 19 November 2015

Bagaimana Merawat Selesema Sememangnya - Gunakan Sistem Terpantas Penjagaan Kesihatan

Bagaimana Merawat Selesema Sememangnya - Gunakan Sistem Terpantas Penjagaan Kesihatan

Jika anda ingin tahu bagaimana untuk merawat selesema secara semula jadi, maka ada satu modaliti penjagaan kesihatan yang begitu cepat, anda berasa lebih baik dalam beberapa minit. Selesema hanyalah gambaran daripada sistem imun yang floundering. Dan terdapat pelbagai cara untuk meningkatkan secara semula jadi ia. Vitamin C dan D adalah dua daripada makanan tambahan yang disyorkan, tetapi mereka boleh mengambil masa untuk bekerja.

Dan ia tidak adalah idea yang baik untuk mengambil makanan tambahan dalam terpencil atau satu bentuk sintetik. Pemakanan harus datang daripada makanan yang sihat, semula jadi.

Alternatifnya adalah dengan menggunakan sesuatu yang lain yang secara semula jadi boleh meningkatkan sistem imun anda.

Semalam, seorang ibu membawa anak yang sakit berjumpa dengan saya. Dia tidak kelihatan terlalu baik dirinya, setelah mengambil sejuk, kerana dia meletakkan ia. Sebelum kita mendapat bermula pada perundingan anaknya, saya bertanya kepadanya bagaimana sejuk itu memberi kesan kepada beliau. Beliau berkata dalam kerongkong dia menyakiti dan dia mempunyai tulang sakit sakit.

Apa-apa sakit di dalam badan, yang mengiringi sejuk, adalah tanda bahawa ia berjalan ke dalam selesema. Dia tidak mempunyai apa-apa demam pada masa itu, tetapi saya tidak ragu-ragu dia akan bermula pada suatu masa sehari atau dua.

Aku memberikannya pemulihan yang sesuai untuk mengambil dan meneruskan rundingan anaknya.

Selepas tempoh kira-kira dua puluh minit, saya bertanya bagaimana dia lakukan. Dia kelihatan hairan sejenak, tertanya-tanya mengapa saya bertanya. Air mukanya dibersihkan apabila dia sedar saya telah memeriksa pada kemajuan beliau. Dia menolak sakit tulang beliau kerana mereka telah hilang sepenuhnya.

Dia memerlukan dos lain sebelum rundingan itu berakhir, kerana sakit itu mula kembali. Dan satu lagi beberapa dos pada hari yang sama. Dan yang akhir sakit tulang dan selesema.

Menggunakan homeopati untuk selesema anda adalah setakat ini cara yang paling cepat untuk mendapatkan kembali pada kaki anda lagi. Ia benar-benar selamat untuk digunakan, tidak menyebabkan kesan sampingan atau gejala berbahaya yang lain. Dan anda boleh belajar untuk menggunakan sesetengah ubat selesema biasa di rumah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar