Kamis, 19 November 2015

Adakah Minuman Tenaga Have Nilai dalam Perubatan Asli?

Adakah Minuman Tenaga Have Nilai dalam Perubatan Asli?

Perubatan semula jadi menggalakkan menggunakan produk semula jadi dan makanan tambahan untuk mengekalkan kesihatan yang sangat baik. Apabila seseorang berasa letih atau tidak mempunyai tenaga mereka sering membeli minuman tenaga daripada kedai runcit atau kemudahan kedai-kedai untuk memberikan diri mereka rangsangan.

Berita hari ini penuh dengan amaran mengenai minuman tenaga dan artikel yang mengatakan mereka adalah tidak baik untuk anda dan kesihatan anda. Dalam banyak kes, ini adalah benar kerana banyak minuman tenaga moden sarat dengan kafein, gula dan perangsang lain yang tidak baik untuk anda.

Ia adalah penting untuk mengetahui bahawa tahap kafein dalam minuman tenaga tidak dikawal selia oleh Pentadbiran Makanan dan Dadah. Kajian baru-baru minuman popular telah menunjukkan bahawa sesetengah mengandungi kafein melebihi had FDA untuk soda.

Pengambilan kafein perlu dikawal selia kerana pengambilan yang berlebihan boleh menyebabkan insomnia, kebimbangan meningkat, masalah perut, dan kadang-kadang memainkan peranan dalam aritmia jantung. Ia juga boleh menyebabkan sakit kepala, kegelisahan, keresahan, ketegangan payudara, sukar menumpukan perhatian, peningkatan gula dalam darah, serangan, glaukoma panik, dan kemurungan berpanjangan.

Sebagai doktor semula jadi, saya cadangkan supaya anda tidak benar-benar dari minuman tenaga yang paling; Walau bagaimanapun, ada satu yang saya cadangkan kerana bahan-bahan itu secara semulajadi dan berfaedah. Nama produk adalah RevvNRG®. Ia mengandungi bahan-bahan yang sihat yang mencapai matlamat untuk minum minuman tenaga - meningkatkan kecerdasan mental dan lebih banyak tenaga.

Ia adalah mungkin untuk anda untuk mencapai faedah ini tanpa kesan negatif minuman tenaga standard. Ini disyorkan terbaik minuman tenaga jenama termasuk bahan-bahan seperti acai, pasangan Yerba, teh hijau, cha 'de Bugre, capuacu, Fucoxanthin, vitamin B, asid omega 3 dan omega 6 asid lemak, kalium, tembaga, zink, antioksidan, protein, zat besi, serat, asid amino, dan banyak vitamin berfaedah. Tiada apa dalam minuman ini tidak baik untuk anda atau akan menyebabkan kegoyahan, pening, cepat marah, cirit-birit, sakit kepala, atau insomnia.

Jika anda prihatin dengan kesihatan anda, ia hanya masuk akal untuk mengelakkan produk yang berbahaya dan mengambil nasihat doktor semula jadi. Setiap orang mengalami kekurangan tenaga dari semasa ke semasa dan memerlukan sesuatu untuk memberi mereka meningkatkan tenaga dan meningkatkan kecerdasan mental. Pengeluar minuman tenaga bermain di keperluan ini dan pasaran "sampah" mereka kebanyakannya untuk remaja dan dewasa muda. Adalah menyedihkan bahawa ramai orang jatuh untuk itu dan sentiasa mengambil produk-produk ini yang mungkin boleh membahayakan kesihatan mereka.

Jika anda sentiasa mempunyai kekurangan tenaga mungkin ada sesuatu yang lain yang perlu ditangani. Mungkin diet tambahan boleh membetulkan masalah tersebut. Jika anda mempunyai apa-apa masalah, lawatan doktor mungkin teratur.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar